fredag 29 juni 2012

Huduppdatering och prover från Suki


De här proverna från Sukí har jag haft liggandes i badrumsskåpet en längre tid nu eftersom jag inte har velat testa så mycket nytt i ansiktet på sistone, på grund av att huden är som den är. Nu har jag till och med fått flertalet djupt liggande finnar på kinderna som gör riktigt ont och känns väldigt ömma (misstänker att de är cystiska).

Funderar på om det kan vara B5 vitaminerna som ligger bakom eftersom en del säger att huden blir värre före den blir bättre eller om det bara är hormonerna som spökar, i vilket fall som helst är det väldigt otrevligt. Jag som tyckte mig se en förbättring i huden men så hände det här...
Därför tänkte jag att jag skulle testa de här proverna från Sukí eftersom just dessa sägs vara väldigt bra för hud med akne.

Pure Facial Moisture-Balancing är en ansiktsolja som sägs hjälpa om man har akne, lite svårt att säga hur den funkar i längden men av det lilla jag testat så känns den bra.

Balancing Day Lotion har jag faktiskt testat tidigare för flera år sedan då den hade ett annat namn och då gillade jag den inte alls, men nu tycker jag faktiskt att den inte känns så dum, kanske för att min hudtyp ser helt annorlunda ut idag än vad den gjorde då.

Så nu har jag faktiskt gått och köpt ett par produkter från Sukí, ansiktsoljan som finns på bilden och två andra grejer som jag visar sen. Sukís produker är inte direkt billiga men om de skulle hjälpa min hud åtminstone lite så är de helt klart värda pengarna, håller tummarna!

Vad har du för erfarenheter av Sukí?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar