fredag 29 juni 2012

Min systers favoriter


Min syster använder nästan bara naturliga produkter numera och eftersom hon använder en del produkter som jag inte har testat bad jag henne att berätta lite om sina favoriter, dessa fyra här ovan är de hon gillar bäst.

• UNE Sheer Lips Gloss - har en naturlig färg utan glitter och en bra konsistens.

Sophyto Dual Action Exfoliating Treatment - bästa peelingen någonsin med väldigt små korn, mild men effektiv.

Korres Lipbutter Stick SPF 15 - funkar bra som solskydd och doftar gott.

100% Pure Acai Berry Anti Aging Eye Cream - jättebra ögonkräm som inte är för tjock eller för tunn utan den ger alldeles lagom med fukt.

Min syster och jag har också några gemensamma favoriter, bl.a. Weledas Duschtvålar, Dr.Hauschkas Ansiktsolja och Lily Lolos Mineralfoundation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar