fredag 29 juni 2012

Nagellack och värmeskydd


Idag kom mitt efterlängtade paket från naturisimo som bl.a. innehöll två nagellack från Scotch Naturals i nyanserna Highland Fling och Neat. Jag gillar nyanserna på båda och speciellt det korallröda nagellacket tror jag kommer att bli väldigt fint på naglarna i sommar. Det här blir de första naturliga lacken jag testar och jag är riktigt, riktigt nyfiken.

I paketet fanns även en trevlig lapp med lite info om nagellacken. Där kan man läsa att nagellacken från Scotch återställer naglarnas hälsa efter regelbunden användning och att inget bas- eller topplack behövs, hur bra låter inte det?
Dessutom har sajten skin deep rankat nagellacken från Scotch som de säkraste lacken på marknaden.


Jag beställde inte så mycket denna gång utan utöver nagellacken köpte jag endast Hair Pomade från John Masters Organics som fungerar som värmeskydd men också som en stylingprodukt.
Oftast när man beställer från naturisimo får man ta del av olika erbjudanden, denna gång fick jag t.ex. med en Body Milk och Body Wash från John Masters på 59 ml vardera helt gratis. Dessutom får man själv välja vilka fem prover man vill ha med i sin beställning, också det helt gratis. Väldigt smart att man får välja själv tycker jag, så får man chansen att testa det man är nyfiken på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar