torsdag 28 juni 2012

Suhada Nature Body Lotion


Suhada Nature Body Lotion från Lidl passade jag på att köpa när jag hade vägarna förbi.

Produktinfo:

Suhada Nature Body Lotion med papaya och grönt te. För alla hudtyper.

Det första jag lade märke till var den underbara doften, som är frisk och fruktig, verkligen helt fantastisk. Det är också väldigt praktiskt med pumpflaska, något jag önskar att alla body lotions skulle vara förpackade i. Konsistensen är dock ganska vattnig och ibland känns det som att den inte ger riktigt tillräckligt med fukt, men inte att den är dålig utan bara så att jag ibland önskar att den skulle ge lite mera fukt. Huden blir i alla fall mjukgjord efter applicering. Jag tror att den här skulle passa bättre att använda på sommaren när huden kräver mindre fukt, dessutom känns doften väldigt fräscht somrig. Helhetsintrycket är ändå bra och priset gör att den verkligen är prisvärd. Så Lidls bodylotion får alltså ett klart godkänt betyg.

+ Praktisk pumpflaska, trevlig konsistens, doftar gott och mjukgör bra.
Skulle gärna få ge ännu mera fukt.

Finns att köpas på Lidl för 3,99 €.

Betyget blir 4/5 möjliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar