fredag 29 juni 2012

Tips på finnmedel


Jag skrev tidigare om att jag börjat dricka lite äppelcidervinäger varje dag för att motverka mina hudproblem och nu har jag börjat använda äppelcidervinäger som ett finnmedel också. Jag tar lite äppelcidervinäger på en bomullsrondell eller en bomullspinne och baddar mot finnen och det funkar faktiskt. Jag upplever det som att finnen läker snabbare och motas tillbaka till viss del.

Jag har tidigare testat ett finnmedel från 100% Pure som var värdelöst och jag har också testat ett från Primavera som jag inte heller är särskilt nöjd med, recension på det kommer snart. Faktum är att något så enkelt som äppelcidervinäger har funkat mycket bättre än de köpta finnmedel jag testat, känns alltid lika kul när man kan använda sig av saker man har i köket till hudvård.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar