fredag 29 juni 2012

Vägen till friskare hud


Den här boken fick jag i julklapp av min syster förra året och även om jag inte har läst allt i den så har jag läst en hel del. Boken heter som ni ser Vägen till friskare hud och är skriven av Helena Nyblom.

Jag gillar den här boken väldigt mycket, den innehåller en massa nyttig info om hur vi skall få vår hud att hållas så frisk och fräsch som möjligt. Den är skriven på ett väldigt lättförståeligt sätt och i boken tas det upp om bland annat kost, motion, solande, olika hudåkommor och hormoner. Överlag en väldigt bra bok som är fint uppbyggd, där texten är varvad med inforutor och fina bilder. En klart läsvärd bok!

Bilden här nedan är tagen av bokens baksida där det står vad den handlar om. Boken finns att köpas på bland annat adlibris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar